onsdag 22. januar 2014

Tapet!

Jeg har tapetsert på hobbyrommet, og det ble så fint! I stedet for ensfargede, malte vegger, er jeg nå omgitt av blomster og kvister. Det er herlig!


Jeg har endelig begynt å bli litt tøffere i fargevalg og mønster, og tar flere løsninger som ikke er helt "safe", og det er faktisk mannen som har smittet meg med litt tøffhet på det området. Blås i at det er noe man kan gå lei av, og som gjør så mye ut av seg at det ikke er så lett å endre på om man går lei - det er viktigere å ta noen valg man syns er kjempefine, og som gjør litt ut av seg! Når jeg skal pusse opp et gjesterom her har jeg tenkt til å gå enda mer bananas; der blir det en skikkelig mønstrete og voldsom tapet på ALLE fire veggene!

 Nå skal jeg bare ta siste finpussen og få alt i orden, så skal jeg vise mer herfra. :)

6 kommentarer:

  1. Så fantastisk fint det ble! Du er flink (og tøff) :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin tapet! Digger den! :D

    Og heia deg ;)

    SvarSlett
  3. Deilig farge!
    Kan jeg spørre hvor du har fått tak i stativet til sytråd?

    SvarSlett
    Svar
    1. Trådsnellestativet har mannen min laget til meg i bursdagsgave, så det er ikke å få tak i noe sted. :)

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)