onsdag 10. juli 2013

Vi er i gang!

Vi er på plass i nytt hus, og har allerede begynt å ødelegge det.. :p


Deilig å få ut det gamle nedslitte kjøkkenet her. Neste stopp: Miljøstasjon Dal skog! Gleder meg veldig til det nye kjøkkenet begynner å ta form, og ikke minst til det blir ferdig. Vi har så mange fine planer der, som jeg gleder meg til å få gjennomført. Kjøkkensituasjonen nå er: ingen hvitevarer, og en provisorisk liten kjøkkenøy midt i stua med kaffemaskin, brødskiver og litt pålegg som ikke trenger kjøleskap. Også har vi heldigvis grillen. :)

2 kommentarer:

  1. Det er et slit mens det står på, men du og du så deilig det blir når det blir helt nytt! Og akkurat slik som du vil ha det! :)

    SvarSlett
  2. Så spanande! Kejkt meg nytt kjøkken - nett slik som ein vil ha det. Gledar meg til å sjå det ferdige resultatet :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)