søndag 21. juli 2013

Gress mellom tærne

I går var den store flyttelassdagen! Vi leide en diger lastebil, med lasterom på 36 kubuikk, som jeg, den lille hamsteren, greide å fylle fullstendig opp. Jeg hadde heldigvis fått med meg fantastiske, snille og hjelpsomme folk, som ble med å gå opp og ned 5 etasjer uten heis hele dagen, med alt jeg har samlet på meg opp gjennom årene. Og jammen greide vi å tømme begge loftsbodene, leiligheten og begge kjellerbodene på én dag og én lastebiltur. Jippi! Så nå er alt jeg eier og har her i huset vårt, og det er stabler med esker og ting over alt, med stier frem til de essensielle delene av huset, som en labyrint. Men det fikser jeg en annen dag. I dag er dagen for å gå barbent i gresset, sitte i skyggen under bjerketreet og drikke lemonade, rusle bort til Nordbytjernet for å bade, grille akkurat det jeg har mest lyst på, gå i flagrende sommerkjoler, og ellers bare slappe av, nyte sommeren og la kroppen og hodet hvile.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)