onsdag 12. juni 2013

Stille på bloggen = superhektisk i det virkelige liv

Den siste tiden har hverdagen blitt snudd litt på hodet og vært temmelig hektisk.. Jeg har nemlig kjøpt hus! Stort og fint hus sammen med den fine mannen i mitt liv. Men det betyr at jeg må selge den nydelige leiligheten min, og jeg har hatt det ganske hektisk med å få den i presentabel stand for potensielle kjøpere - jeg tenkte f.eks. at det var en fordel om veggene på soverom nr. 2 faktisk synes, så hobbyrommet har gått fra stoffeldorado til et romslig og luftig kontor/soverom.



Klikk her for å se annonsen på finn.no! Og tips gjerne om leiligheten til noen som kan være interessert i den. Håper den går til noen som vil elske den og trives like godt her som jeg har gjort.. :)

Nå gleder meg veldig til å overta huset, og få (og blogge om) et enda større og finere hobbyrom, nye interiørprosjekter og ikke minst hagearbeid!

7 kommentarer:

  1. Åh, så spennende ting som skjer her da!!
    Gode nyheter for dere!
    Lykke til med salget av den flotte leiligheten din, må si det ble en kjempeforvandling av hobbyrommet ditt...
    Gleder meg til å se og lese mer om huset!
    God sommer :-)
    Klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Så mye spennende som har skjedd de siste par årene for deg - ønsker deg lykke til videre :)

    SvarSlett
  3. Så spennende :) Gleder meg til å fortsettelsen, og lykke til med leilighetssalg!

    SvarSlett
  4. Dette er så kjekt! :D Gratulerer. Gler meg til bloggpostar frå nyehuset!

    SvarSlett
  5. Superkoselig faktisk :-D

    Gratulerer med huskjøp! Voksenpoeng der altså!

    SvarSlett
  6. Åh, så gøy! Også bor (bodde) du jo 5 minutter unna meg! Verden er ikke så stor! :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Bor her i noen dager til! Kjempekoselig område. :)

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)