lørdag 4. mai 2013

Loppefunn de siste ukene

I kjent Ida-stil har jeg ikke ligget på latsiden når det gjelder loppemarkeder denne våren heller (jeg har bare glemt å ta bilder, og blogge om det). Det har blitt lite tekstilfunn, men i stedet masse andre greier jeg egentlig ikke trenger... :p

En skikkelig design-klassiker, vasen Domino fra Rörstrand!


En gammel koffertradio, som skal få rasert innmaten og satt inn noe nytt. Spent på om det blir bra!


Et stilig syskrin med masse spennende inni!


Et sølvplettfat og seks fantastisk nydelige likørglass, med forskjellige farger på stetten, og gullkant. Synd jeg omtrent aldri bruker likørglass. Kanskje jeg må ta "gammel dame"-imaget helt ut, og begynne å ta meg en liten skvett sherry på kveldene..? :p

2 kommentarer:

  1. Uh nogle dejlige ting du har fundet på loppemarked. De er super søde de små glas. Og vasen er bare smuk. Nogle dejlige køb du har gjort dig.
    Fortsat god weekend til dig i det norske.
    Knuz fra Lina

    SvarSlett
  2. Stilig syskrin! Moro å utforske alt som ligger i skrinet.
    God helg!
    Ellen

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)