torsdag 19. juli 2012

Grønt!

Jeg blir skikkelig misunnelig på jentungen som får seg denne Majakjolen. Jeg vil også ha kjole i akkurat de fargene! Men dessverre er det så mange fine stoffer jeg finner på loppemarked, som kun rekker til småkjoler. :( Det er ulempen med loppemarkeder - man kan liksom ikke si "fire meter av den!".. Og på Stoff & Stil har jeg ikke funnet ett eneste grønt stoff jeg liker. Men jeg får i alle fall gleden av å sy fine Majakjoler, selv om jeg ikke får gleden av å bruke dem selv. :)



Kjolen er i str. 1-2 år, og ligger for salg i nettbutikken. Trykk på bildet for å komme til kjolen på Epla.

1 kommentar:

  1. For en helt nyyyydelig kjole,
    så hærlig!!!

    Må innrømme at jeg har lånt ideen
    din om strikk isteden for knapphull
    på kjolene/buksene mine.
    For knapphullene mine ble ikke noe
    bra... Håper det går greit?? :o)
    Har linket til deg i bloggen min,
    om at jeg har lånt ideen fra deg...

    Klem fra Cecilie...

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)