torsdag 21. juni 2012

Skip ohoi!

Jeg er travelt opptatt for tiden, med alt mulig rart. Plutselig har jeg fullt av morsomme prosjekter både på jobb og privat, og jeg løper fra det ene til det andre. :) En av postene på programmet, er å sy opp en del før Mat- og trebåtfestivalen i Halden neste helg. De ville at det som selges skal "passe inn under festivalens profil", så nå har jeg sydd noen Majakjoler med piratmotiv!


I tillegg til flere produkter med maritimt tema, tar jeg med de vanlige tingene mine og. Gleder meg veldig til å stå på marked på festivalen! Får jeg besøk av noen blogglesere der? :)

4 kommentarer:

  1. Plutselig så ses vi ;-)

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Det gjør du! Håper jeg får kommet bortom. Vet du ennå hvilken plass du har fått tildelt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Yay! Vet ikke hvor jeg blir stående ennå. Skal få mer info i begynnelsen av neste uke. :)

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)