fredag 27. april 2012

Markedsbord

Til Mat- og trebåtfestivalen må jeg ha med meg bord selv. Selvfølgelig lette jeg etter bord på loppemarked, og jeg fant!



10 kr betalte jeg for dette. Først var jeg litt misfornøyd.. syntes det var veldig skraklete, og var usikker på om jeg kunne bruke det, men nå liker jeg det bare bedre og bedre! Det er lite og praktisk, lett å ta med, lett å klappe sammen og lett å justere høyden på - og ikke minst lett å tilpasse det til å passe meg mye bedre!


Bordplata var opprinnelig 80 cm lang og 60 cm dyp, men siden jeg har en meter til rådighet, tenkte jeg det kunne være fint å få maks utnyttelse av den meteren.


Den nye bordplaten kjøpte jeg på Maxbo for 50 kr, og fikk den saget til til 90x99 cm. Helt supert. Bena var enkle og greie og skru av og på, og ved hjelp av min gode venn stiftemaskinen trakk jeg den med en rosa voksduk med hvite prikker. :)


For å illustrere forskjellen på bordplatene:


Rundt kanten festet jeg øyenskruer som jeg trakk en snor i, for å henge opp ting langs sidene.


Og så måtte jeg selvfølgelig teste det ut, ved å fyll det opp med Sting & Ting-produkter. :P





Nå er det bare å krysse fingrene for fint vær, og at det kommer masse folk. Jeg gleder meg! :)

4 kommentarer:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)