tirsdag 6. mars 2012

Håndlaga 2012!

Unni Strand og Elisa Kolle gjentar suksessen fra i fjor med konkurransen Håndlaga. Nomineringen er i gang, og frem til 12. mars kan man nominere ett av sine egne og ett av andres håndlagde produkter i hver kategori. Kategoriene er redesign, barn, klær, smykker, tilbehør, til hjemmet, bilder og menn.


Veldig veldig hyggelig at ReVinyl-Siw har nominert meg i kleskategorien med origamikjolen min! Takk, Siw! :) Trykk på bildet under for å se alle de andre fine tingene hun har nominert.


Gå inn på http://handlaga2011.blogspot.com for å lese mer, og for å nominere produkter du synes fortjener en plass der. Selv skal jeg i alle fall sette meg ned og snoke blant alle de fine tingene på Epla etter ting å nominere nå. :)

3 kommentarer:

  1. Bare hyggelig, og riktig vell fortjent! :)

    PS: loppebord på påskemarked på Opsl samfunnshus torsdag og fredag 11-14 ;)

    SvarSlett
  2. Kan jeg stemme mer enn en gang på en og samme kandidat på "Håndlaga 2012"? Etter at jeg hadde stemt en gang forsvant avstemningsknappen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Det tror jeg ikke. Ser ut til at du kun kan stemme én gang i hver kategori.

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)