torsdag 17. november 2011

Sjokoladekaffe! :D

Helt siden jeg oppdaget Nespresso variations for tre år siden, har jeg venta på at de skal komme med sjokoladesmak. Og endelig; Nespresso Variations Chocolat Noir. Det er en ganske bitter smak av mørk sjokolade, som er akkurat den typen sjokolade jeg elsker. Nå er det bare å hamstre...!



De to andre er kirsebær og vaniljeblomst. Vaniljeblomst høres bare kvalmende ut, så den har jeg ikke tenkt til å teste. Kirsebær var... snodig. Får ikke helt bestemt meg for om jeg liker den.

Men åh, som jeg elsker kaffe.. <3

5 kommentarer:

  1. Jeg også droppet vanilje i år og kjøpte kun sjokolade og kirsebær. Sjokoladen var best, men kirsebærsmaken kom mye tydeligere frem med en liten teskje brunsukker! Da ble den kjempegod!

    SvarSlett
  2. DU! Hvordan kaffemaskin anbefaler du?

    SvarSlett
  3. 9na: Jeg har en av de enkleste kaffemaskinene til Nespresso (Nespresso Essenza c100), og er veldig fornøyd med den! Jeg drikker aldri annet enn helt enkel og svart kaffe, så for meg holder denne i massevis. Men det finnes jo også mer fancy (og dyrere) modeller, om du vil ha melkeskummer og slikt. Men til vanlig svart kaffe - kjøp den billigste du synes er fin.. :)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset. Den skal jeg prøve neste gang jeg bestiller kapsler :)

    SvarSlett
  5. Eg bestilte i går. Ventar spent, har ikkje smart nokre av variation kaffeane før. Satsa på den samlepakken så eg får teste om vanilje er ekkel eller ikkje ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)