fredag 25. november 2011

Ja, klart jeg kan!

Det hender dere spør om ting i kommentarfeltet, og så "må jeg bare tenke litt på det før jeg svarer". Og så går dagene, og etter en stund er det bare en litt uklar tanke om at "var det ikke noe jeg skulle svart på?", og så blir det liksom for sent.

For litt siden var det noen som spurte om jeg kunne ta en bestilling på ugle-vannkokertrekk, og så tenkte jeg "ja, klart jeg kan det", men av en eller annen grunn glemte jeg å svare det jeg tenkte, og nå føles det litt for sent å svare i innlegget. Men til deg som lurte: ja, klart jeg kan!

Om det er noen andre som har spurt meg om noe og ikke fått svar - vær så snill og ikke døm meg som en sånn kjiping som ikke svarer, og spør heller på nytt...? :)


Da jeg sydde vannkokertrekk til meg selv, tenkte jeg at det sikkert ikke var noe særlig marked for det, og gadd ikke sy til butikken. Men jeg har fått flere forespørsler på slike ugletrekk, så kanskje jeg skal lage noen til butikken og etterhvert? Uansett lager jeg i alle fall gjerne ugletrekk på bestilling (200kr) - bare rop ut!

2 kommentarer:

  1. Fine ugletrekk, og veldig veldig fin postman pat-kopp!

    SvarSlett
  2. Oj, plutselig var det et blogginnlegg adressert til meg! Så herlig at du kan! Tusen, tusen takk! Jeg sender deg ordentlig bestilling + mål på vannkokeren på mail (jeg må bare finne den først, siden den bor i et midlertidig flyttekaos på et lager)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)