tirsdag 22. november 2011

Det nærmer seg julebasar!

Nå er det bare noen dager igjen til Eplas julebasar! :) Dere har vel satt av dagen? Lørdag 26. november på Heggedal Hovedgård, kl. 10-18! Jeg gleder meg veldig, og holder bare på med forberedelser til markedet nå om dagen. Her kommer noen smakebiter på hva jeg tar med dit.


Julekulene av heklabrikker blir selvfølgelig med.

Jeg har dessuten laget mer av heklabrikker! Samme type lampe som jeg lagde til meg selv for en stund siden. Trykk her for å se den "in action".




En del sminkepunger.

Uglenøkkelringene, som jeg håper jeg rekker å lage noen flere av før lørdag.

Strikker av søte stoffrester.

En stor gjeng med ugler - mange flere enn det ble plass til på bildet!

Søte notisbøker med stofftrekk.

Og selvfølgelig tar jeg med en del Majakjoler - i tre forskjellige størrelser!
Jeg håper på å få ferdig flere Idaskjørt og -kjoler. Noen av skjørtene kan skimtes bak der.

Kanskje tar jeg med enda litt mer enn dette også, men jeg vet ikke helt hvor mye det blir plass til der. Vi får se. Markedstilbud på en del ting kommer jeg også til å ha. Håper så mange som mulig kommer innom! :)

14 kommentarer:

  1. (psst: du har skreve at basaren er 26 desember, tenker det er november du meinte :) )

    SvarSlett
  2. Fantastiske julekuler, virkelig. Og tror de kan passe inn i ganske mange ulike interiører :-)

    SvarSlett
  3. Det blir nok for langt vekke for meg, men masse lykke til!

    SvarSlett
  4. Så masse fint du har laget Ida!
    De lampene så helt nydelig ut :)

    Nå var jeg nede og trente Qi Gong. Leste lappen fra dagsenteret om julemarked med loppebord ;) Åpent 23., 24. og 25.11 kl 11-14. Håper du finner noe...

    Ses!
    Siw

    SvarSlett
  5. Kjempe mye fint! Hvordan får du på plass lyspære oppsettet i lampene når du lager dem? og hvordan får du festet dem? Veldig gode idè! Lykke til på markedet!

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har!!
    Skulle ønske jeg hadde hatt tid til å besøke dere, men man rekker ikke alt!!
    Lykke til!!

    Lurer på hvor du har fått tak i de søte lappene med stempel? trykk på, som du bruker til strikkene dine? Skulle hatt noe lignende til mine håndlagde hårstrikker og spenner...

    Klem fra Mona :-)

    SvarSlett
  7. Åja, jeg gleder meg! Gjør ikke annet enn å forberede meg jeg heller, det er derfor det er så ekstremt stille på God som Grønn for tida...

    SvarSlett
  8. Å jeg får ikke vært med! Skal i diamantbryllupsfeiring, og klarer ikke presse inn begge deler.

    Håper på neste år!!!


    Kikki

    SvarSlett
  9. Mona: lappene mine er herfra: http://www.etsy.com/shop/krazykatedesigns

    SvarSlett
  10. Åh, tusen takk for linken, Ida!! :-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)