fredag 25. november 2011

Dagen før dagen

Nå har jeg vært ute i Asker og rigga opp bordet mitt til julemarkedet i morgen - og det blir så fint der! Flotte lokaler og masse flotte epladamer, og jeg har allerede funnet noe jeg skal handle der i morgen.. :p

Sånn ser bordet mitt ut:

Og i samme rom som meg, finner man Unni Strand, Maganda (Gunn), God som Grønn (Guro) og Snupperella (Hege) (og tre til, men de var ikke der i kveld, så de har jeg ikke hils på enda). Det blir et knallbra rom!

Guro og Gunn pakker ut:

Hege henger opp de fantastiske og fargerike barneklærne sine:

Og forresten - jeg skal stå på julemarked på søndag også, fra søndag kl. 12 på Herredshuset på Jessheim. Jeg har fortrengt det litt tror jeg, og bare ladet opp til Eplamarkedet, men det blir sikkert et fint marked på Jessheim og :)


Velkommen innom!

7 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ut! Herlige sager..

    SvarSlett
  2. Så fint bord! Herlige farger og mønstre, og uglene får meg alltid til å smile. Håper helgen blir knallbra!

    SvarSlett
  3. Åååååhhh...gleder meg!!

    Orka ikke å dra ut idag jeg, så det blir tidlig i morgen ;) Er kjempespent på hvem jeg kommer sammen med.

    Du hadde presentert tingene dine innmari fint Ida!
    Der har jeg mye å lære...

    Ses plutselig da!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  4. Lykke til med markedet! Jeg skulle kommet om jeg ikke var på Hamar i helga. Og om jeg ikke hadde en million pensumsider å lese... :)

    SvarSlett
  5. Så masse fint du har :-) Håper julemarkedet var en stor suksess :-D

    I dag har jeg akkurat fått gjort meg ferdig med et sirkelskjørt, og det er takket være den fine veiledninga du har hatt tidligere :-D

    Legger meg til som følger hos deg jeg - du har en flott blogg :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  6. SÅ FINT!! Jeg legger meg til som følger jeg også! Lykke til med julemarked! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)