tirsdag 4. oktober 2011

Ny kjolemodell!

Nå har jeg laget mønster til og sydd en ny Idakjolemodell! Mye vidde i stakken, ganske figurnær overdel og glidelås bak. Stoffet jeg har brukt, har vært en gardin som jeg fant på loppemarked :)


Jeg er så fornøyd med kjolen! Så fornøyd at jeg endelig har tenkt til å sy Idakjoler for salg også. Jeg kommer ikke til å selge dem i nettbutikken i første omgang, siden jeg ikke er trygg nok på passform og størrelsemerking til å selge slike kjoler over nettet. Men på Eplas julemarked hører jeg rykter om at det blir prøverom! Og blir ikke kjolene solgt på julemarkedet, tar jeg dem gjerne selv ;)



13 kommentarer:

  1. Du er så utrolig flink! Jeg venter i spenning på at du lagger ut noen Ida-kjoler fo salg:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin, både du og kjolen!
    Håper du tar med noen store stk til Eplamarkedet også ;)

    SvarSlett
  3. Den ble jo kjempefin! De bør helt klart selges på Epla så fort som mulig ;-)

    SvarSlett
  4. Veldig fin kjole.
    Jeg er så på utkikk etter stripete kjole, men finner ikke noe jeg liker godt nok. Kanskje jeg rett og slett må sy meg en selv?

    Mvh Astrid

    SvarSlett
  5. Kjempefin!! Bra jobba :-D Liker fargene også, frøken svart/hvit ;-)

    SvarSlett
  6. Det var veldig kult hvordan den nesten ble til at stripene ble buede :) Nydelige kjoler som jeg tipper mange på julemarkede vil prøve ^^

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig kjole! Åh, du er så flink.

    SvarSlett
  8. Så flott kjole! Du er ordentlig flink og kreativ, alltid like kjekt å lese innleggene dine :-)

    SvarSlett
  9. Kjempefin! Kunne absolutt ha kjøpt en sånn hvis den passet meg :-)

    SvarSlett
  10. Så fin! Jeg er blevet så inspireret, at også jeg vil igang med at sy mine egne kjoler!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)