tirsdag 11. oktober 2011

Mmmmm.. :)

Det er midt på natta, og jeg skal straks dra avgårde for å tilbringe den neste uka her:


Jeg gleder meg som en unge, og vet at det kommer til å bli en fantastisk ferietur! Ikke minst føles det ekstra godt å endelig dra på ferie nå, etter at det har vært helt utelukket å orke det de siste to årene. Herlig! :)

Det blir lite eller ikkeno blogging mens jeg er borte, og i mellomtiden håper jeg så mange som mulig kommer med spørsmål til meg og/eller forteller litt om seg selv i "Hei"-innlegget jeg skrev på søndag!

5 kommentarer:

  1. God ferie, det fortjener du virkelig!

    Ser ut som et fint og varmt sted det der : D

    SvarSlett
  2. God ferie - håper du får noen skikkelig fine dager :)

    SvarSlett
  3. nyt ferien kjære deg, vel fortjent!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)