søndag 30. oktober 2011

Julekuler av heklebrikker

Her får dere en nærmere kikk på julekulene mine av heklebrikker, som var med i Eplas julebok. Morsomme å lage, og veldig dekorative :)


Jeg kommer til å selge slike julekuler på Eplas julebasar 26. november. Så hvis noen ikke gidder eller har materialer til å lage selv, får dere sjansen der! Håper det blir plass på bordet mitt på julebasaren til hele "treet" kulene henger i.


Jeg likte julekuletreet så godt at det ble stående og pryde spisestuebordet en god stund etter bildene ble tatt.. :p

7 kommentarer:

  1. Åh, de var vel skjønne! Den store lampa du laget på samme måte er også fantastisk nydelig :)

    SvarSlett
  2. Søte kuler! Er det ein spesiell type ballongar du brukar sidan du får dei så runde? Syns alltid at ballongane blir så pæreforma med ein gong (er ikkje så ofte er bles opp ballongar, men er det eg meinar å hugse)

    SvarSlett
  3. så utrulig fine, skulle ønske eg kunne hekle, er det like vanskelig som det ser ut?

    SvarSlett
  4. Kjøpte Eplaboka på Lørdag. Masse fin inspirasjon. Løp og kjøp alle sammen:)

    SvarSlett
  5. autumnheart: Jeg hekler ikke ;) Alt er brikker og duker fra loppemarked!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)