mandag 19. september 2011

Kjøttfri mandag - wok

I dag ville jeg prøve meg på retten "rørestekt oransje søtpotet, spinat og vannkastanjer" fra kokeboka "Gourmet vegetar", men det var flere viktige ingredienser jeg ikke fant, så det får bli en annen gang. Må si jeg gleder meg veldig til Kara import på Tveitasenteret åpner igjen. Veldig bra og innholdsrik butikk, som pleier å forsyne meg med de litt rare og uvanlige ingrediensene jeg ofte trenger til kjøttfri mandag. Men nå skal de flytte til nye lokaler, og har holdt stengt en stund nå.



Dagens kjøttfrie middag ble i stedet wok med squash, vannkastanjer, babymais, gulrotstrimler cashewnøtter, soyasaus og nudler. Godt og enkelt, om enn litt kjedelig.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)