torsdag 18. august 2011

Kunsthåndverksmarked

I dag har jeg tatt på meg grønn blomsterkjole fra Indiska, og er klar for å dra ned til sentrum på kunsthåndverksmarked på Kirkerista. Et kjempefint marked, som mamma og jeg drar på hvert år. Det er åpent fra 11-19 i dag og i morgen, og fra 11-17 på lørdag. Anbefaler alle som har muligheten til å stikke innom!


Jeg gidder ikke ta med kamera ned på markedet, så jeg måtte knipse litt her hjemme først. Men jeg må si jeg liker dårlig den utviklingen at jeg stadig oftere dropper kamera når jeg skal ut.. Tror nesten jeg ønsker meg et av de nye små hybridkameraene, som er på høyde med speilrefleks i kvalitet, men mye mindre i størrelse. Kanskje det hadde blitt med meg ut oftere? Håper Canon kommer med et slikt snart!

3 kommentarer:

  1. Hei Ida!

    Først vil jeg bare si at du har en superflott blogg!
    Videre har jeg forstått det slik at du har ME?
    Kan du si noe om hvordan du har det, og så lurer jeg innmari på: er du på bedringens vei og på vei tilbake til arbeidslivet, eller ser du for deg å bli hobbydesigner på heltid?

    Masse klemmer fra NysjerrigLise :-)

    SvarSlett
  2. Hei Lise!
    Det er i grunnen veldig gode spørsmål du kommer med.. Jeg har hatt ME i over to år nå, men har nylig vært på kurs i Lightning Process, og er MYE bedre! :) Men jeg har ennå et stykke igjen før jeg er helt bra, og er foreløpig veldig usikker på når jeg kan begynne å jobbe igjen, om jeg kan jobbe fulltid, eller om jeg skal tenke i litt andre baner. Tenker jeg skriver et litt grundig blogginnlegg om det snart :)

    SvarSlett
  3. hei! du må stikke innom boden til amaliedesign - en dansk herlig dame som redesigner alle klærene sine av ull! skulle ønske jeg var i oslo i helgen for den messen burde alle fått med seg! kose deg masse og god helg!
    marianne

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)