onsdag 29. juni 2011

Gladmusikk

Jeg har laget en skikkelig gladliste på Spotify nå - som jeg gjerne vil dele med dere, og samtidig be om litt hjelp til. Er det noen som har tilskudd til lista, med musikk i samme gate? Del GJERNE spotifylinker til spillelister, enkeltsanger eller album i kommentarfeltet! - Men del i så fall musikk som matcher stilen min. Jeg vil ha meg frabedt deling av trance og rap og slikt ;)



Jeg hører på mye mer musikk enn dette altså. Men på gladlisten skal det bare være skikkelig gladmusikk. Musikk som får meg til å smile og ville danse. Håper flere enn meg kan bli litt glad av den :)

1 kommentar:

  1. Eg synest du skulle ha med denne på lista di:
    http://open.spotify.com/track/7nMPmrvanoSffRODEMc5Ia

    :D

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)