tirsdag 3. mai 2011

You dont know what you've got until it's gone

Junghans-klokka som henger i gangen, kjøpte jeg på loppemarked bare fordi den var fin, og trodde absolutt ikke jeg hadde bruk for den. Men jeg fant en plass til den over døra inn til kjøkkenet, og var fornøyd med at den hang der og var fin. Først da klokka stoppa for noen dager siden, innså jeg hvor mye jeg faktisk har brukt den! Hvem skulle trodd det.. Nå er jeg veldig fornøyd med at jeg har bytta batteri og fått den igang igjen. Fine og nyttige klokka, som jeg har blitt glad i på nytt med forsterket kraft :)



Sånn er det igrunn med mange ting man har rundt seg - man blir glad i dem helt uten å merke det før de er borte. "You dont know what you've got until it's gone" - en skikkelig klisjé, men sant!

4 kommentarer:

  1. Så sant, så sant!
    Eg har vore på leiting etter ei passande veggklokke sidan kjøkkenet vårt var ferdig oppussa for halvanna år sidan, men eg har ikkje funne ei enno. Vanskelig, også blir ein så kresen når ein leitar etter "den perfekte"!

    SvarSlett
  2. Hei Ida!
    Har sett de fine tingene du lager på epla og dumpet plutselig innom bloggen din også gitt! Legger meg til som følger, mye inspirerende her :)

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei
    Synes du har en veldig fin blogg.
    Har sett tidligere (kanskje det lå på epla) at du hadde et rødt passetui med hvite prikker til salgs. jeg kunne veldig gjerne tenkt meg et sånt om du har stoff og anledning til å sy et.
    Mvh Monica

    SvarSlett
  4. Monica: et sånt et? http://epla.no/handlaget/produkter/75621/ Skal prøve å få sydd det i løpet av dagen :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)