tirsdag 18. januar 2011

Photoshoot

Endelig har jeg funnet igjen laderen til kameraet mitt! Jeg har vært uten skikkelig kamera i flere uker nå, og fundert meg halvt ihjel på hvor jeg kan ha gjort av laderen. Herlig å ta det i bruk igjen, og gå løs på den bunken med Majakjoler som har vokst seg ganske stor de siste ukene. Jeg kommer ikke til å legge ut noen nye før januarsalget er over, men 1. februar kommer det en drøss med nye, fargerike og fine Majakjoler ut på Epla - alle av gjenbrukte stoffer :)



Det gamle skapet mitt fungerer fint som bakgrunn for kjoleknipsingen, og selv syns jeg det er finere enn kjedelig, hvit bakgrunn. Jeg elsker gammelt treverk!

1 kommentar:

  1. Jeg mottok en nydelig lommebok i posten i går jeg. Ta en titt på bloggen min for å se bilde! :)

    Maja-kjolene er utrolig søte, så jeg gleder meg til du legger ut nye for å se om jeg finner noe som kan passe til mine søte små. :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)