tirsdag 25. januar 2011

Hvitt med grønne blomsterslynger

Det er med litt skamfullhet jeg må innrømme at jeg har kjøpt enda mer servise. Jeg var en tur på Fretex i går, og fant 16 deler av det fantastiske gamle hvite engelske serivset med grønne blomsterslynger som jeg har litt av fra før! Det jeg har fra før er et stort fat og seks suppeskåler, som jeg har fått etter oldemor og oldefar. Nå har jeg to store fat, fem middagstallerkener, 12 suppeskåler, sausnebb med tilhørende skål og to småasjetter. Lucky me! :)



3 kommentarer:

  1. ÅÅååh, det var nydelig!

    SvarSlett
  2. åh det settet der er bare helt nydelig! har ønsket meg det i mange år, tror jeg må bli litt flinkere til å stikke innom fretex og bruktmarkeder jeg :)

    tusen takk for komentar på bloggen min foresten :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)