fredag 5. november 2010

Litt nytt

Nå har jeg tryllet frem enda to små punger/lommebøker i retrostoff. Begge stoffene har tidligere vært duker - en med roser og en med blomster i gultoner. (Og grove glidelåser, Kristin!)



I bakgrunnen på bildet kan dere også skimte en diger bunke med smekker jeg har sydd, men de havner ikke på Epla. De skal prøve lykken på julemarkedet til Ullensaker husflidlag 5. desember! Jeg har ikke solgt på marked før, så det blir en ny og spennende opplevelse.

De forskjellige smekkene er av samme modell som de jeg sydde til Maja for litt siden, og har motiv fra My little Pony, Kardemomme by, Pippi, Postmann Pat, Donald og noen med nisser. Bakside av frotté. Veldig morsomme å sy :)

3 kommentarer:

  1. sv: Å det visste jeg ikke, takk for at du sa fra. Æsj, og jeg som har www. på stempelet mitt og allting. Jaja, folk finner vel fram hvis de vil. :-)

    SvarSlett
  2. Det stoffet med roser var knallfint! Spennande med julemarked, eg skal også for første gong i år. Så no gjeld det å halde produksjonen oppe!

    SvarSlett
  3. Hei Ida!

    Du er valgt ut som ukens bevisste blogger i Grønn & Skjønn bloggen! Gratulerer!

    http://gronnogskjonn.blogspot.com/2010/11/ukens-bevisste-blogger.html

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)