tirsdag 5. oktober 2010

Ny gammel hylle

Det begynner å bli riktig så bra på hobbyrommet nå! Ny, stor pult er på plass, og omorganiseringen er nesten ferdig.

Jeg hadde en gammel lav hylle stående nede i boden, som jeg plutselig kom på at jeg hadde. Jeg henta den opp, ga den en kjapp vask, og tapetserte de to hyllene med en gammel tapet som jeg fant på loppemarked for noen uker siden. Tapeten var forhåndslimt, så det var bare å klippe til, fukte, og klæsje på. Det hele var vel gjort på omtrent 10 minutter. Veldig fin og enkel oppdatering av møbler.





Dårlige bilder, jeg vet. Men det var "full fart bare for å få tatt noen bilder"-bilder. Nå er hylla full av stoff, og dere skal heller få se noen ordentlige bilder av den når jeg viser frem hele hobbyrommet en vakker dag ;)

1 kommentar:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)