søndag 19. september 2010

Ny gammel stol

I dag vil jeg vise frem mitt siste loppisfunn, som jeg har pusset opp og er kjempefornøyd med. Ikke store oppussinga dog. Jeg har bare vasket den og trekt nytt setetrekk. Veldig enkelt, og knallfint resultat. Det er ofte ikke så mye som skal til.



Stolen fant jeg på loppemarked på Bryn forrige helg. Det nye trekket er fra et annet loppemarked, og har vært en pute en gang i tiden. Da jeg sprettet av baksiden, ble forstykket perfekt til å trekke rundt stolsetet.



Trekket som var på fra før, har nok vært veldig pent en gang i tiden, men var både slitt og falmet da jeg kjøpte stolen.

Nå står stolen som en av seks ulike stoler rundt spisestuebordet mitt.



3 kommentarer:

  1. Veldig, veldig fint! Jeg liker at du har seks forskjellige stoler:)

    SvarSlett
  2. Hvor er den smuk, og skør på samme tid (:

    - Kit

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)