søndag 12. september 2010

Lopper fra Bryn og Manglerud

Regntung søndagsmorgen, og jeg koser meg med radio (P2), knekkebrød og kaffe. Muskatt løper rundt og har mye nytt å sniffe på, etter loppemarkedturene i går. Mamma og jeg var på Bryn og Manglerud. Fine loppemarkeder begge to, med hyggelige folk og greie priser. Jeg kjøpte en del stoff, noe klær, en stol, et trillebord, litt småplukk til kjøkkenet og to gamle porselensfigurer.



Uoverkommelig å ta bilder av alle stoffene, men her er favoritten blant det jeg fant:



Stolen jeg kjøpte, har alt fått nytt trekk, og den ble så bra! Men bilder av det får dere ikke se før senere ;)

God helg videre, alle sammen! Og lykke til til de som skal på loppemarkeder i dag og. Liste over hva som arrangeres denne helgen, og helgene fremover, finnes her: http://www.loppemarked.info/

3 kommentarer:

  1. Da var det jo deg da!
    Jeg tuslet selv rundt på loppis på Bryn, fant noen stoffer men følte at det var en jente i lokalet som ville ha mer bruk for de enn meg.
    Du så nemlig ut til å vite hva du drev med :)
    Nå vet jeg jo ikke om du fikk bruk for noe av det jeg hadde rasket sammen, men jeg håper du fant noen skatter :)

    Hilsen hun andre som tuslet rundt i stoff-avdelingen og spurte om du ville se på noe av det hun hadde funnet...

    SvarSlett
  2. Hihihi, ja, det var meg! Veldig koselig gjort av deg! Første gang jeg har opplevd noe sånt på loppemarked :p Jeg tok med meg ca halvparten av bunken din :) Tusen takk! :)

    SvarSlett
  3. Så flott da!
    Måtte jo bidra med noe til hun som har sydd ipone-futteralet mitt ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)