torsdag 9. september 2010

Jippi! Nå har det kommet mulighet for å lage egne kategorier på Epla!

Dette har jeg savnet lenge, så jeg heiv meg over det med en gang funksjonen ble tilgjengelig. Litt mye jobb sånn med én gang, men når den jobben var unnagjort ble det veldig bra. Det er nå lettere å linke til spesielle kategorier, og enklere å finne frem og få en oversikt i butikken min.

Kategoriene jeg har nå, er mye mer entydige og forståelige. De er:
Og mens jeg ryddet opp i kategoriene, innså jeg at det er veldig få iPhone-etuier der ute. Jeg er på saken, og flere tøffe etuier ligger på sybordet!

PS. dagens andre gode Epla-nyhet; EplaMote og EplaSamler!! Det tror jeg vil bli kjempebra. Les mer på Eplabloggen.

5 kommentarer:

  1. Ah, Epla <3 Godnyheter på godnyheter om dagen. :) Vurderer å kategorisere min butikk også nå, må bare finne ut hva jeg vil kalle kategoriene først. ;)

    SvarSlett
  2. Hei Ida - jeg har strikket mine første to Ipod etuier nå ;-)

    Det må nok til en rekategorisering i min lille butikk også, men ting tar tid-

    SvarSlett
  3. Jeg har et ønske om at du skal sy og selge tekstilbind. Viser til denne siden for inspirasjon: http://www.sckoon.com/clothmenstrualpads.html

    Det finnes mange type mønster og løsninger. http://clothpads.wikidot.com/patterns

    SvarSlett
  4. Anonym: Jeg bruker ikke bind selv (bruker mooncup), så jeg tror ikke jeg kommer til å prøve meg på å sy og selge tekstilbind. Men godt (og overraskende) forslag! :)
    Det er en butikk på Epla som selger tøybind, hvis det kan være noe for deg: http://epla.no/shops/fridaogmei/

    SvarSlett
  5. Nah, det var helst din stil og kvalitet jeg tenkte på. Det hadde vært fint å kunne gi link til din epla når jeg anbefaler andre investere i tekstilbind. Jeg tror du kan sy bedre og mer sjarmerende tekstilbind enn de fleste andre som prøver seg på det.
    Håper du noterer det bak øret til en gang du mot formodning skulle gå tom for egne ideer.

    Tror også du vil trives med å bruke dem selv, som en avveksling og alternativ til mooncupen.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)