søndag 21. mars 2010

Loppemarkedsesongen er i gang!

Endelig er loppemarkedsesongen i gang, og jeg gleder meg til å finne mange nye stoff. I går fikk jeg med meg ganske mye fint fra loppemarked på Høyenhall skole. Vi gikk inn til stoffavdelingen aller først, og O LYKKE, det var posesalg helt fra starten! Posesalg på stoff er en veldig fin greie, som de fleste ikke begynner med før utpå dagen. Men det er jo så greit å bare kjøpe en pose til 50 kr, og fylle den. Så vet man hva man har å forhode seg til. Jeg fikk puttet mange gamle hekladuker opp i posen min, og noen kjempefine spisebrikker, noen gamle broderier, et gammelt dynetrekk og noen putetrekk. Gleder meg til å få vasket det og begynne å sy av det.

Det er ingen loppemarkeder i påskehelgene, men etter påske begynner det virkelig for fullt! Sjekk ut http://www.loppemarked.info/ for informasjon om loppemarkeder som kommer.

5 kommentarer:

  1. Flott at loppemarkedssesongen er i gang igjen snart! Selv om det er litt pes å nå over så mange som mulig, så trenger jeg nye forsyninger av stoffer i sterke, farger + blomstrete til fór, så det blir fint å få handlet litt.
    Tusen takk for svar på spørsmålet mitt! Jeg har lurt en del på dette, skjønner du. Det er mange på Etsy som selger stoffbiter med trykk, men det er litt vanskelig å passe på at det ikke kommer i veien for eget design og produkter, synes jeg. Da må det i så fall være trykk i en helt annen stil.

    Unni

    SvarSlett
  2. Jeg ELSKER loppis..Er helt herlig at sesongen endelig er igang*SMILE*
    Håper du legger ut bilder av dagens fangst, posesalg er så gøøøøy*ler*
    Hørtes ut som du hadde kapret en hel del skjønne ting:)

    ~~~~♥~~~~

    SvarSlett
  3. Hurra for lopper :O)og en og annen lus.hi hi
    Kos deg i loppesesongen, gleder meg til å se hva du har fått kloa i..

    Ha en superduper uke..

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Ååå jeg oppdaget NÅ at det var loppemarked på Høyenhall...men men, jeg får ta det igjen i april!

    SvarSlett
  5. Jada, bilder kommer etter hvert som stoffene blir vasket og strøket og jeg får tatt noen fine bilder :)

    Myldretid: maaaange fine i april å glede seg til :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)