torsdag 3. desember 2009

Saksefangeren

Det er ikke alltid så lett å klippe til stoff her i huset. Muskatt skal bestandig ligge midt oppå stoffet der jeg holder på, og så skal han absolutt fange saksen. Ingen ulykker så langt heldigvis!



Et oppmerksomt øye, ser kanskje at jeg har tegnet mønstret opp ned i forhold til hjertene. Jeg kom så langt som til å klippe ut hele den ene siden før jeg så det. Hihi, ergelig. Men nå har jeg klipt ut fire deler riktig vei, og er klar for å sy!

Majakjole i dette søte lilla hjertestoffet kommer på Epla senere i dag, eller i morgen. Jeg har også oppdatert Epla-butikken min med noen "uglepakker" - små mappesaker i samme tøffe uglepapp som jeg lagde av til meg selv, og viste frem for litt siden.

PS, og kalenderpakken i dag var et lite treskrin med decoupaget lokk i litt 70-talsstil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)