lørdag 19. desember 2009

Claras jul og Idas julekalender

I dag fikk jeg Claras jul i posten fra Underbaraclara! Hurra! :) Det var et like koselig julehefte som jeg hadde håpet på. Fullt av oppskriter på kaker og konfekt, og fine pysseltips. Så nå koser jeg meg med fin musikk på radio, Claras jul og siste rester av julekjeksene mine. Dobbel porsjon for under en uke siden, og nesten tomt allerede. Sånn kan det gå når kjeksene er så gode. Jeg har ikke spist opp alle selv altså, men når man byr på disse, blir det fort borte en god del, og så har jeg gitt bort noen kakebokser :) Ny porsjon i morgen, og jeg tror jammen meg den også blir dobbel!



Det er også på tide å komme ajour med julekalenderen min.
I forigårs: søøøøte papirlommetørkler med nissejente og nissegutt. Samme stil som de jeg har vist frem før, men litt annet motiv :)
I går: Juletrekulen på bildet under. Fin og sjarmerende lilla kule i litt bulkete krakelert glass :)
I dag: Kjøleskapsmagnet-apekatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)