mandag 9. november 2009

Kåper

Hva gjør man når H&M har en kjempefin kåpemodell som er akkurat den fasongen og lengden man har lengtet etter i flere år? Og når den finnes i både rød og svart? Jo, man bestiller én rød og én svart :D




Hentet de på posten i dag, og de er like supre som jeg håpet på! :D (Men den svarte er det nok noen som har kjøpt før meg, prøvd og bytttet, for den var ikke kneppet ordentlig, og det hang fast lange mørke hår på den.. Men det overlever jeg.)

Men nå må jeg snart ta en ryddesjau og kvitte meg med en del. Jeg tok jo nylig en opprydding i klesskapet mitt. Nå må turen komme til jakker og støvler. Jeg skal prøve å være veldig kritisk og gi bort mye. Og nå når jeg har disse to fine kåpene, er det nok en del jakker som jeg ikke har behov for lenger - men som forhåpentligvis noen andre kan bruke.. :)

4 kommentarer:

  1. som jeg skulle gjort det selv:D:D:D
    Er det de som koster 799?

    SvarSlett
  2. Så fine kåper! Skjønner godt at du like greit kjøpte en av hver når du har ventet så lenge på akkurat den riktige kåpen! :)

    SvarSlett
  3. Takk takk :)

    Løvinnen: jepp, NÅ koster den 799, men da jeg kjøpte de kostet de 399 ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)