mandag 19. oktober 2009

SMITH-CORONA

På samme loppemarked som jeg fant det nydelige Stavngerflint-serviset, fant jeg også en SKRIVEMASKIN! :) Tanken på at jeg skulle kjøpe en skrivemaskin, har egentlig aldri falt meg inn, men så så jeg den der den sto, gammel og turkis, og så måtte jeg kjøpe den.



Den virker helt fint nå, men hvordan det blir når blekkbåndene (elllerhvadetheter) er oppbrukt, vet jeg ikke helt. Trolig er det ikke helt enkelt å få tak i nye. Men kanskje finner jeg nye ruller på et loppemarked senere. For jeg har veldig lyst til å BRUKE skrivemaskinen. Den skal ikke bare bli stående.


(Men hvor er utropstegnet??)

Snerten og liten med lokk som klikkes fast i selve skrivemaskinbunnen, og håndtak så den enkelt kan bæres rundt :p

11 kommentarer:

  1. Hihi, genialt! Likte utseendet på den smileyen. :)

    SvarSlett
  2. Kult :)
    Veldig søt skrivemaskin ja :)

    Vært en tur på antikk/brukt-marked i Sandivka i helga :) Å d ga mersmak!
    Blir vel å få dilla på loppis æ å no :D

    SvarSlett
  3. HIhi, ja, smilyen ble herlig. Søt og lur liksom :)


    TinyTwistedMe: Jaaa, jeg håper du også får loppedilla!! Det er en del loppemarkeder nå til helgen også.

    (Ps, det er ganske stor forskjell på bruktmarkeder og loppemarkeder)

    SvarSlett
  4. menne åh!
    neij nå asså vart e missunneli o.O

    søtaste skrivemaskina da! =D

    SvarSlett
  5. Snerten sak det der da!!!:D

    Jeg setter iallefall veldig pris på at du svarer inne på bloggen, da det sjelden vises at du har svart meg på noen annen måte;)

    SvarSlett
  6. Nice - og smileyen var veldig sjarmerende!

    Husker mamma hadde skrivemaskin på kontoret som jeg fikk skrive brev til broren min på da han var på leirskole. Jeg var vel kanskje 8 eller noe?

    For øvrig ble jeg litt skremt igjen her, for jeg skulle gå inn på bloggen din og kom istedet til en bibel-side, med doomsday clock og the end is nigh budskaper! Oppdaga at jeg bare hadde skrevet addressa feil da - heldigvis hihi!

    SvarSlett
  7. Veldig veldig fin! Skrivemaskin er så fint! Jeg må få tak i min fra mamma, det er så koselig å skrive brev på skrivemaskiner!

    SvarSlett
  8. Åh, ka e forskjellen? Fortell :)

    Litt arti at samboern min også syns d va litt morsomt :)

    Kan nesten ikke vente til æ kommer mæ på neste brukt/loppe/antikk-marked :)

    SvarSlett
  9. Vilken fin blogg du har. Och den där skrivmaskinen också, vilken drömpryl!
    Ta hand om dig, fina du!
    Linnéa
    http://tantnea.webblogg.se/

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)