onsdag 14. oktober 2009

Rörstrand vs. Royal Canin

Stor, koselig Rörstrand-krukke med blått blomstermønster vs. glorete plastpose fra Royal Canin. Jeg er ikke i tvil hva jeg syns er finest.



I dag ble kattematen for kattunger på 1-4 måneder spist opp, og krukken er fyllt opp på ny, denne gangen med mat for litt eldre pusekatter, opp til 12 mnd. (åh, sukk, lille babyen begynner å bli stor.. :p).




Og så ble det litt ureglementert matsmaking rett fra krukken, oppe på bordet. Ikke bra katteskikk, men han fikk holde på til jeg fikk tatt bilde ;)



Og så må jeg bare si hvor glad jeg blir for alle fine kommentarer om Muskatt. Så takk til dere som kommenterer den søte pusen min.. :)

3 kommentarer:

  1. Muskatt blir bare flottere og flottere for hvert bilde du legger ut av ham! Skulle ønske vi var naboer sånn at jeg kunne kommet og kost med ham hver dag... ;)

    SvarSlett
  2. Aaw, takk :) Det skulle nok Muskatt også ønske! ;)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk å se at du bruker bra mat til pusen din... Vi bruker også royal canin for steriliserte puser! :) Lukter jo bra også vettu!;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)