onsdag 21. oktober 2009

Klatrestativet

Rett etter jeg fikk pus, fikk jeg et gammelt, velbrukt og slitt klatrestativ. Det trakk jeg om i rød og brun kordfløyel med prikker, som rett og slett endte opp knallbra. Klatrestativet ble som nytt, samtidig som den nye trekket er mye mer MEG! (Og hvorfor må alle kattemøbler være utstyrt med svart og beige fuskepels med potemønster??)



Nå er det forresten ikke helt som nytt lenger, for klatrestativomtrekkinga er litt old news. Men det holder seg bra, og både jeg og Muskatt er fortsatt knallfornøyde :p





For øvrig samme stoff som jeg sydde kjole til Maja i.. hihi :p

2 kommentarer:

  1. Stativet blei SÅ mye sprekere etter at du fiksa på d :D Genialt!

    Pusen e bare nuuuudelig :D

    SvarSlett
  2. For et festlig stativ! Jeg er så glad i myke duse farger at for meg så ble det litt mye farger, men seriøst, det ble veldig fint!!! :))))

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)