fredag 16. oktober 2009

Epla.no

Endelig kommer et Norsk nettsted for håndlagde og unike ting. Epla.no lanseres 16. november, og blir en nettbutikk der alle slags selgere av egenproduserte produkter kan registrere seg og ha sin egen butikk. Det fine med å samle mange selgere på én side, er at alt blir mye mer tilgjengelig. Man kan søke etter spesifikke ting, eller bra gjennom de ulike kategoriene.

Jeg ELSKER dette konseptet, og har lenge tenkt på at det mangler et slikt konsept for det norske markedet. Jeg gleder meg veldig til lanseringen 16. november, og kommer til å både være flittig kunde og selger der.

Man betaler kun 5kr for hvert produkt man legger opp, og 5% provisjon av salget til Epla. Det koster ingenting å registrere seg, og terskelen blir lav for de som bare ønsker å prøve seg.

Så til dere som vil selge, eller savner et sted å kjøpe håndlage smykker, klær, møbler, pynt, glass, leker, lamper, keramikk etc.. www.epla.no!!

Selv har jeg tenkt til å selge noen barnekjoler der. Jeg har laget noen flere etter de til Maja, og alle er forskjellige og veldig søte. Så det blir jo spennende å se om noen vil ha.. :)

1 kommentar:

  1. Hei Ida, såå utrolig spennende Og såå mye fint du har laget, du har virkelig vært produktiv denne høsten du!! Jeg vil gjerne bestille en sånn barnekjole som kan vrenges, bare i str Small, jeg søler jeg å sjøh!! hihi.. Nei, nå må jeg komme på besøk snart, det ser jo ut som det er noe nytt i leiligheten nesten hele tiden som jeg ikke får med meg..huff.. jeg har alt for mye å gjøre for tiden!! :( Hvordan går det ellers da, ser du fortsatt er litt uggen i kroppen, er ikke helt kvitt svinet.. Huff, du får sy deg frisk igjen ida, det er sikkert den beste kur!! Hei og hopp så lenge ;) *KOSKAT*

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)